Välkommen sköna maj

Vaknar å ser att solen skiner ute, maj börjar bra vädervis.

Annars är det bara skit med mig idag.

Varit på en jätterolig Birka kryssning med Lindgrens.

Men det började i lördags morse med att jag hade ont i kroppen.

Nåja tänkte att det går väl över efter några drinkar.

Å jodå det kändes bättre under dag å kväll, bara himla täppt i näsan.

Vi åt å drack å dansade massor, jätteroligt.

WP_20170430_00_55_30_Pro

I går morse vaknade jag tidigt trots sen kväll, kunde knappt svälja.

Helt igentäpp i näsan å ont i kroppen. kändes inge bra alls.

Efter lite frukost med bla the å honung kändes det lite bättre.

Summa sumarum av resan är att vi hade det skitkul,

men hade ju gärna sluppit bli så förskyld.

Blir till att stanna hemma från jobbet å kurera mig några dagar.

Skönt att gubben min är ledig idag å kan passa upp mig lite 🙂

 

Nu blir det inga roligheter förräns om  2v,

Då ställer vi upp vagnen på Berga för sommarsäsongen.

Längtar efter lite värme å sol å grönt å blommor.

 

Kommentera

